Iniciativa solidària

Des de l’Institut Pedraforca, us demanem que envieu el vostre suport a les persones que, en condicions molt difícils, ho estan donant tot per a nosaltres.

Des de l’Institut Pedraforca, us demanem que envieu el vostre suport a les persones que, a causa del Coronavirus, estan patint molt aquestes setmanes.

Només heu d’enviar dibuixos, poemes, vídeos o cartes, als Hospitals de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Els e-mails són els següentsHospital Clínic: noesteusols@clinic.catHospital del Mar: cartesquecuren@hospitaldelmar.catHospital Pere i Mata (Reus): cartesperemata@gmail.comHospital Sagrat Cor: esperanzahusc@gmail.comHospital Sant Pau: missatgesquecuren@santpau.catSanitari Alt Penedés-Garraf: cartesperacompanyar@csapg.catHospitals i CAPs de l’ICS : gracies.ics@gencat.catVall d’Hebron, Bellvitge i Germans Trias, Arnau de Vilanova de Lleida, Joan XXIII de Tarragona, Josep Trueta de Girona i Verge de la Cinta de Tortosa hospital comarcal (Viladecans i alguns CAPS): silencimatge@gmail.com

Moltes gràcies pel vostre suport a les persones que més el necessiten aquests dies i setmanes.

Moltes gràcies pel vostre suport a les persones que més treballen per a tots nosaltres aquests dies i setmanes